Tuesday, August 17, 2010

Serba Sederhana Aja

Hari ni dah pun hari ke-7 Ramadhan 1431H. Sekejap jer kan?? Tapi alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Kerja mahupun kehidupan, alhamdulillah cukup untuk membuatkan setiap hari tu penuh dengan keletihan dan keserabutan. Well itu maknanya tuan-tuan dan puan-puan semua masih hidup dalam erti kata sebenar dan bukanya Zombie!!!! :D

Baik, macam yang dah tulis semalam, sepanjang Ramadhan ni belum pernah lagi ke Param dan memang tadak dalam plan pon untuk kesana. Setiap hari makan simple-simple jer dan sekiranya kena bertugas pada hari-hari tertentu, makanan disumbangankan oleh badan korporat untuk semua petugas hinggalah ke pukul 3 pagi ;). But of courselah makanan yang simple sempoi saja. Alhamdulillah, ada juga yang ingin menyumbang. Yerlah kan, dengan tugasan macam ne, celah mana nak lari p carik /beli makanan kat luaq huhu.

TQ D'saji.. Kuey mueh dia sedap :)

Well, sebenarnya dari semalam lagi terasa nak buat Seri Ayu/ Sari ayu/ Puteri Ayu. ALaaa yang kaler ijau n ada kelapa kat atas tu. Yummy kan. No lahh, mana pandai buat pun. Ni kiranya baru nak try buat. Tgk resepinya mcm tak susah pun ( mcm terer ) tapi taktahu lah kalau tangan keras n takmaw jadi :p.

So balik jer dari duty tadi terus singgah kat Mydin nak cari sarangnya. Hm, budak Mydin tu kata takder, tapi aku xputus asa, pusing-pusing cari jugak and sah memang takder. Kiciwanyer. Hm, namun takkan berputus asa, nanti cuba -cuba lagi cari kat mana-mana. Hopefully ada lah kan :).

K lah gegel semua, nak layan Vampire Diaries and Desperado Housewifo lak neh.
So, share with uall later yaah.. Daaaa ... - Hugs n kisses - <3

No comments: