Saturday, May 15, 2010

Makan Time: Mr Kabab & Briyani Putrajaya (Pakistani Food)

Sebenarnya dah lama saya dan kawan ni pergi makan kat tempat ni. Tapi hanya sekarang, tangan dan jari jemari ini ringan nak menulis atau mengetuk netbuk comel ni.

Selalunya bila keluar beli groceries rumah, jarang sangat guna jalan belakang kedai- kedai yang berhadapan dengan MYdin tu. Ntah macam mana hari tu, dalam mencari - cari jabatan Imigresen terjumpa kedai ni. Nak makan sorang memang la tak meriah, so tunggu la kawan ne ada masa supaya kami dapat makan together - gether.

Masa tengok tu, tak perasaan nama kat atas, yang perasan hanya "Pakistani Food" saja. So sebelum pergi tu memang imagine kot2 la ada makanan lain selain daripada briyani dan yang selalu dah makan.

Kedainya cantek. Orang tak ramai. Masa sampai hanya saya dan kawan saja yang ada di situ. So, agak privacy lah. nak sembang apa-apa pun xlah rasa mcm disturbed by others kan.



Masa nak order tu, terkejut juga melihatkan portion makanan yang dipaparkan di dalam menu. My fren sampai terkejut tapi waiter tu cakap .. dalam menu saja nampak besar :p (hehehe tak habis , membazir lah kan).

Me , order Briyani kabab and my fren order Briyani Ayam.
Drinks: Pineapple juice n Manggo lassi



Untuk nasi briyani, kira ok lah sebab both of us memang berjaya menghabiskan makanan masing -masing.

So, untuk makan makan malam tu, totalnya ialah RM35 :)

Kalau nak try, g lah ek..

No comments: