Monday, April 20, 2009

Birthday Treat from A Fwen

Menulis tak kiralah dalam bentuk apa jua, sebenarnya bukan mudah. melainkan mereka yang mmg gifted dan ada passion untuk menulis. Aku? Nope, am not one of them. Aku menulis bila boring dan most of my writings boleh dikatakan semuanya aku nak cepat habiskan. Letey nak menulis.
Malam tadi memang mcm hampehs sebab aku tak cukup tido. Aku yakin, penyebab masalah tak dapt tido malam td adalah keasyikan aku melayan blues semalam. Aku boring. Alone the whole weekend dan apa yg tinggal ialah baring dan tertido. Malam tadi bila nak study jer, mata mcm nak jatuh tapi bila dah baring kat tempat tido jer, mata tanak pejam. Kanan kiri semua serba tak kena. So pagi ne bila nak bangun untuk solat Subuh, masyaAllah..~ bercintanyaaaa!
Geram betul aku.. takder quality nite sleep uwaaa!!
--Ok, skip that--
Apa yang menarik berlaku dalam idup aku sepanjang minggu ne ek? Takder apa sangat cuma aku dah officially menjengah umur yang semakin matang (cover line lah tu).
17 April, a fren of mine ajak aku keluar dinner. Rupanya, it was for my belated birthday treat. Place: Victoria Station kat Bangsar (near to a siam restaurant, Ayuthaya-kot). We ordered steaks. He suprised me with a cute choc brownies with candle along with a birthday song. Ramai org kat VS masa tu, looking at us n smile. The waiters sang a birthday song n gave me a complimentary buffday card. Frankly.. it was my first time, a guy did that. And poor me, it came from a fren, not a special one. Even my VVIP just wish, not even a card came from him. Am used to it, so am fine. But when a guy ( just a fren), yang buat mcm ne.. makk aii rasa macam-- so sebak~.
I told him, no one did that before.. At my age-- this is my first time!. He said, am lucky because ada sesetangah sampai mati pun tak de orang buat mcm ne. heheh..
Maybe aku tak pandai or taktahu gesture yang betul mengucapkan terima kasih kepada kawanku yang seorang ini.. but kalau dia dapat tahu.. aku sebenarnya amat menghargai dia sebagai kawan n sahabat dan juga segala yang dia buat untuk aku. But am still the same ole me.. he knows.

No comments: