Tuesday, March 24, 2009

MK ke Jakarta aku di Malaysia

A gloomy day at KL today. Hujan lebat masa datang keje tadi. Lebat sehhh.. Malam tadi bawa sikit lagi (beberapa barang) ke rumah baru. Tapi tak tido sana sbb curtain blom ada. Lepak rumah fairos jer malam tadi. Kami dok sembang, dan akhirnya lena tatau celah mana. Tup2 dalam kul 3.45 bunyi tepon, n kakak ipar fairos baru sampai PUDU. Kami g ambik dia n managed untuk sampai balik ke rumah dalam 530am n terus zzzzzzzzzz (ngantok sehhh). Lepas mandi n siap2 sementara menunggu fairos dan kakak ipar dia siap, aku capai tepon dan kol my VVIP. Hari ne (24 Mac) MK bertolak ke Jakarta. Early in the morning i called, dia dah pun ada kat KLIA dan starving (tu lah dah board awai sangat hehe). He will be there for 5 days (miss him huhu). Sabtu ne akan g ambik dia kat KLIA.
last Saturday, kami g tengok rumah baru. Bolehlah aku mintak tolong angkat barang. Lega!.
Masa dalam lift nak naik ke rumah, ada brader yang memang dah stay situ sempat sapa kami. kami pun okey jer lah,.. maybe after saw MK bawak banyak barang dia pun ringakan mulut

Jiran: Baru pindah ker?
MK: Ya.. baru nak masukkan barang
Jiran: ooo.. bawak ngan keta jer ker barang2?
MK: bawak ngan keta jer ..(senyummm)
Jiran: Yang lain datang dengan lori kot (since MK bawa beg baju, blinds, stove)
Aku: Taklah .. semua dengan keta...
(semua pause.. errrrr,.. aku salah cakap ek.. heheh.. mesti MK rasa macam nak luku jer kepala aku time tu hahahah)

Anyway, He loves it n dah siap pilih bilik mana nak jadi bilik study (study lagi ker??).
Aku cuci umah tu sekejap sebelum balik since aku pun plan nak masuk awai April ne.. Lagi beberapa hari saja lagi ne pon.
Okey.. ini untuk minggu ne. Share lagi nanti. Adiossss

No comments: