Friday, May 27, 2011

Agen Biskut Raya 2011 - RADMAS

Berminat?

Waaahhh.. awal lagi orang dah mula promosikan jualan biskut raya masing masing.
So kalau uols baca post dedulu, tentu ingat kan yang chek pun jd dealer biskut.
So this time, kalau sesiapa nak menjadi agen biskut boleh la kontek chek.
Harga yang diberi sangat kompetitif dan anda boleh jual dengan harga berapa yang anda mahu tetapi saya selalu ingatkan sesiapa yg jd ingin berniaga biskut ni, biarpun kita dapat dengan harga murah jangan lah kita nak kaut untung 'tebal' sangat. Sambey berniaga dapat juga beramal (kekdahnya) huhu hikksss tp ikut suka korunk la kan.. ;)

Ok tahun ne taukeh biskut tambah lagi 3 biskut baharu. Chek pun xtahu apa rasanya but menerusi pengalaman chek yang sudah sudah dengan supplier/ taukeh biskut ne, mmg tidak menghampakan. Dia buat guna butter dan baik kualitinya. Yups chek sendiri pergi rumah dia dan tgk dia berserta pekerja dia dok buat biskut. Bau manis jer time chek p tu..

So kalau berminat nak tambah pendapatan dengan menjual biskut jangan lupa contact yer.
Dan ya juga.. saya hanya jual borong (maknanya untuk yg nak berniaga sahaja).. sbb saya dah tak larat nak angkat kotak2 tu nk jual retail .. mcm nak patah bahu hukhukhuk...

5 comments:

Amril Muidz said...

Salam,

Walaupun baru bercakap pasal biskut...dah rasa sangat sedap...saya berminat lah ingin menjadi agen...

boleh beritahu detail tak?

emel saya ke amrilmuidz@gmail.com

skaly muna said...

camner saya nak dapatkan maklumat utk tempahan? boleh bagi alamat syarikat tak?

ellaien said...

amril n skaly muna

biskut ne mmg sedap.. huhu.. tp untuk tahun ne saya dah tutup pada hujung jun baru2 ne dan dh mula hantar semua sample pada agen.. bukan sebb apa.. takut tak sempat sbb saya akan ambil order pada minggu pertama puasa.

skaly, kalau untuk tempah runcit mmg saya xambil.. maaf sesangat.. biskut ne buat dirumah jer.. takder alamat syarikat sgala :)..

minibaker said...

email saya ke pnshem@gmail.com untuk ejen

ellaien said...

asfasya..
sowi dear, dah tutup masa ujung jun tu hari .. next year, i pm u yaa .. leave ur email :)